Functie: Medewerker Bedrijfsbureau
Standplaats: NAARDEN (Gemeente Gooise Meren)
Uren: 28 – 40 uur per week (flexibel in te delen is bespreekbaar)
Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging en heb je minimaal 2 jaar relevante werkervaring als secretaresse/management assistent? Ben je nauwkeurig en ben je opzoek naar een uitdagende functie ? Dan zijn wij op zoek naar jou.
Omschrijving van de werkzaamheden:
-
-
Onze relaties vinden het fijn om vriendelijk en netjes te woord te worden gestaan aan de telefoon; jij bent het eerste aanspreekpunt!
-
Voor relaties die ons bezoeken ben je een representatieve persoonlijkheid, hospitality is je niet vreemd, je vindt het leuk om onze gasten te verrassen;
-
In ons kantoor vraagt van alles om aandacht: de lunch, de keuken, de bar, de repro en niet te vergeten de collega’s;
-
Je verzorgt het (complex) agendabeheer van de directie en leest verschillende mailboxen uit;
-
Naast de digitale post, verwerk en controleer je de poststukken en papieren dossiers (ja, het bestaat nog steeds);
-
Je doet bestellingen, zowel voor boodschappen als voor kantoorartikelen;
-
Je vindt het leuk om mee te denken bij ons lief en leed (kaartjes, bloemetjes, cadeautjes, etc.);
-
Je spreekt Algemeen Nederlands en kunt ook buitenlandse relaties correct te woord staan;
-
Je corrigeert, redigeert en bereidt teksten voor in het Nederlands en Engels variërend in grootte, zoals managementletters, opdrachtbevestigingen, overeenkomsten en verklaringen;
-
Je organiseert en/of ondersteunt projecten, themabijeenkomsten, trainingen, interne evenementen en vergaderingen;
-
Je verleent, daar waar nodig, ondersteuning ten behoeve van collega’s, het MT en de directie;
-
Je verzorgt mailingen en beheert het cliënt managementsysteem (CRM).
-
Beschik jij over:
-
-
Minimaal; MBO+ werk- en denkniveau;
-
Relevante werkervaring bij een accountantskantoor of een kantoor binnen de zakelijke dienstverlening;
-
Affiniteit en ervaring met Microsoft Office;
-
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
-
Ben jij daarnaast:
-
-
Een regelaar, die zijn/haar eigen werkzaamheden kan managen en daar energie van krijgt;
-
Iemand die overzicht houdt over de verschillende dossiers en verbanden kan leggen.
-
Een pragmatisch ingesteld mens;
-
Flexibel, klant- en resultaatgericht;
-
Iemand met een cijfermatig inzicht en analytisch denkvermogen;
-
Een meedenker in optimaliseren van o.a. administratieve processen;
-
Geïnteresseerd in accountancy- en of belastingzaken;
-
Een enthousiaste positieve team player die aan zijn/haar toekomst wil werken.
-
Wij bieden jou:
-
-
Een leuke uitdagende functie binnen een enthousiast team professionals;
-
Informele en moderne werkomgeving in hartje Gooi/Naarden;
-
Gezellige vrijdagmiddag borrels (tegenwoordig ook al op donderdag 😊);
-
De lunch bij ons is altijd wel hilarisch te noemen;
-
Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
-
Branche conforme secundaire arbeidsvoorwaarden en marktconform salaris (NBA/SRA-norm).
-
Interesse?
Solliciteer dan nu! Stuur je cv met daarbij je motivatiebrief (voorzien van recente pasfoto) naar rhekelaar@pyxis.nl en wie weet ben je binnenkort onze collega.
LET OP: Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
NB: PYXIS streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.
PYXIS Adviseurs | Fiscalisten | Accountants
Wij zijn een ambitieus kantoor op het gebied van accountancy en belastingadvies, waar nodig aangevuld met onze specialismen. Bij ons kantoor herken je de korte lijnen en informele sfeer. We zijn daarbij erg trots op onze uitgebreide groep cliënten en relaties van uiteenlopende omvang die wij mogen bedienen.