Over ons

De professionals van PYXIS staan voor een heldere koersbepaling die leidt tot concreet resultaat.

Klachtenregeling

Doel van de klachtenregeling

Het doel van onze klachtenregeling is om:

  • Uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
  • Ervan te leren en waar nodig verbeteringen aan te brengen in onze organisatie.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt uw klacht op twee manieren aan ons kenbaar maken:

  • Via een e-mail of per post aan de heer Jeroen Duivis AA.
  • Via een e-mail aan uw relatiebeheerder.

In beide gevallen kunnen we snel en adequaat aan de slag wanneer u gebruik maakt van ons klachtenregistratieformulier?

Wat doen wij met uw klacht?

Na ontvangst van de klacht mag u binnen vijf werkdagen:

  • Een telefonische of schriftelijk reactie verwachten om uw klacht af te handelen.
  • Of u ontvangt een schriftelijke bevestiging van ontvangst van uw klacht.

Een bevestigde klacht wordt binnen tien werkdagen afgehandeld.

En dan?

We gaan er vanuit dat we een passende oplossing vinden voor uw klacht en dat we onze dienstverlening aan u verder optimaliseren.

Toch nog niet helemaal tevreden?

In geval dat u vragen houdt over uw klacht of er onduidelijkheden blijven waar u niet uitkomt, dan vragen wij u dit dan schriftelijk kenbaar te maken bij de directie van PYXIS. Stuur uw brief dan naar:

PYXIS Accountants & Belastingadviseurs BV
T.a.v. de directie
Gooimeer 3 P 01
1411 DC  Naarden

Review ons op Google

Ten behoeve van onze kwaliteitszorg stellen wij uw mening over onze service erg op prijs. PYXIS wil een lerende organisatie zijn.

Het geven van een review neemt slechts een paar minuten in beslag.

Niet alleen wij zijn er blij mee maar het helpt juist ook anderen in hun beslissingsproces.