Klachtenregeling

Hieronder vindt u onze procedure voor het indienen van een klacht en de uitleg hoe de afhandeling is geregeld.

Kwaliteit

Doel van de klachtenregeling

Het doel van onze klachtenregeling is om:

  • Uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
  • Ervan te leren en waar nodig verbeteringen aan te brengen in onze organisatie.

Hoe dient u een klacht in?

 

U kunt uw klacht op twee manieren aan ons kenbaar maken:

  • Via een e-mail of per post aan de heer Jeroen Duivis AA.
  • Via een e-mail aan uw relatiebeheerder.

In beide gevallen kunnen we snel en adequaat aan de slag wanneer u gebruik maakt van ons klachtenregistratieformulier?

Wat doen wij met uw klacht?

Na ontvangst van de klacht mag u binnen vijf werkdagen:

  • Een telefonische of schriftelijk reactie verwachten om uw klacht af te handelen.
  • Of u ontvangt een schriftelijke bevestiging van ontvangst van uw klacht.

Een bevestigde klacht wordt binnen tien werkdagen afgehandeld.

En dan?

We gaan er vanuit dat we een passende oplossing vinden voor uw klacht en dat we onze dienstverlening aan u verder optimaliseren.

Toch nog niet helemaal tevreden?

In geval dat u vragen houdt over uw klacht of er onduidelijkheden blijven waar u niet uitkomt, dan vragen wij u dit dan schriftelijk kenbaar te maken bij de directie van PYXIS. Stuur uw brief dan naar:

PYXIS Accountants & Belastingadviseurs BV
T.a.v. de directie
Huizerweg 4
1402 AA Bussum

Review ons op Whitfieldd

Ten behoeve van onze kwaliteitszorg stellen wij uw mening over onze service erg op prijs. PYXIS wil een lerende organisatie zijn en we stellen graag op basis van reviews van onze dienstverlening bij. Het geven van een review neemt slechts een paar minuten in beslag en wij zijn er erg mee geholpen.